1:a dagen..

avklarad.
Det har vart trevligt och västen


var de många som vart sugen på. Jag har tre st, M, L och L.
Så passa på, jag kan inte lova att de blir fler. Förhoppningsvis blir de det, om jag får tag på mer tyg.

Hoppas på en bättre dag imorgon. Men de var super att knyta lite eventuella kontakter. =)


snutte filt, 120sek


Flanellhalsduk med silvertryck 120sek


röd och guld 60sek


Lila/lila 60sek

Gick inte att ladda upp fler bilder nu. Testar senare.
Nu blir de snart bio.
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Damen med de många hattarna.

Du är grym! Jag tycker du gör så fina grejjer! Kram Damen med de många hattarna

2010-03-13 @ 10:39:58
Postat av: Risten-Márja

Ah, vilka snygga grejer du har! Nästa gång jag är i området ska jag komma förbi och kolla! :)



2010-03-14 @ 15:15:50
URL: http://ristenmarja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0