Provocative sápmi: Dag1

Idag ska jag försöka designa sidan och komma i ordning lite här..

Men de är svårt när man har en liten en som inte vill ligga för sig själv och lalla på!

 

Provocative Sápmi är ett namn som kom till mig när vi var på resa med bilen (tur till Lule), då kände jag att SÅ ska mina saker heta. För de är väl just det de är, lite provocerande/utmanande, och lite uppkäftigt att leka med de traditionella och göra nya prylar som lockar fler.

 

Just nu är jag i full kariär med att sy mina drägelhaklappar, då jag själv har en liten en som spottar och dräglar så alla bodysar blir blöta. Jag håller även på med halsdukar (scarves) till större barn och vuxna. De kommer att trilla in fler spännande mönster och färger eftersom, så håll ögonen öppna.

 

Skriver en mer detaljerad beskrivning till produkterna när de kommer upp på sidan.

Nu måste jag kila iväg till den lilla.

 

/Isabel Pavval


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0