Ooh en uppdatering!

Nu är de länge sedan jag uppdaterade här.
Men livet med en liten tar sin tid och ibland hinner man inte så mycket annat.

Nu har jag i alla fall fått mina snygga tyglappar och sytt lite till.
Polokrage med sliehppa mönster arbetas på, gjort en, men den blev stor nog så jag kunde ha den (synd jag inte var kille då).
Håller på och ska sy en mössa och en halsduk till mn brorsson, den kommer bli lite speciell för honom, han säger nämligen alltid att han är stor och liten, så de kommer med på mössan. Lilla sötunge.


Okej jag behöver kanske inte föklara, men blå trikå med vit fleece.


Rosa trikå med lila (den ser vinöd ut på bilden dock) fleece. (150kr)


En vit drägelhaklapp, med grått foder och svart tryck (50kr)

Vuxen halsduk i svart fleece (190kr)


Barn halsduk i blå trikå och svart fleece (150kr)


Barn halsduk  blå trikå och svart fleece (150kr)

Barnhalsdukarna passar även vuxna, fast de är lite mindre. Bara komma och prova om ni vill =)

Nu ska jag gå och sy.

/isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0