Dag 2: Produktiv

Idag måste jag försöka vara lite produktiv, och kanske lite hoppfull, hålla tummarna att tygerna har kommit in på affären, så jag har att göra i helgen. =)

Just nu sitter jag och väntar på att Norska sameradion ska ringa, här går de fort i svängarna. Men de är ju samtidigt skönt att de händer grejer.

Håller fortfarande på att måla vitt på ena sliehppan, och de blir så himla fint. Det är nästan så jag måste måla en till mig själv med. =) Måste bara komma på en bra modell då. Längtar tills de röda tyget kommer med andra ord.

Igår kom som sagt tryckknapparna, men inte verktygen till knapparna.. hmm. så jag är strandad i vilket fall som helst. Haha! Trodde ni på den, de är klart att jag inte kommer kunna hålla mig över helgen, jag kommer så klart att tillverka ett eget verktyg. Man måste ju tänka positivt.

Det hade vart bra om jag gjorde blogg sidan lite snygg också..

Nånå, dags att peppa sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0