Å hej och hå!

Idag har jag hunnit med att måla två stycken sliehppa (pojk) dräglisar.
Dock inte klart, de måste vit färg runt bitarna, som symbol för skinnet.
Men jag lägger in en bild på hur de ser ut så får ni ett humm om hur de kommer att bli.



Har även tryckt lite med lasso och rikkas på.


Gillar blått till tjejer med, finns inte så mycket, så då fixar jag de själv. =)
Lite rosa på de blåa, så vi inte avviker från de bundna för mycket.

Ingen av drägelhalsdukarna är klara som är på bilderna, de ska strykas och sys fast fleece foder. Väntar på andra färger på foder också. Idag kom i alla fall färgerna till trycken och de mindre tryckknapparna. =)


Jah, sista bilden för nu. Renkövar. Gillar att de är stora. =)

Nu ska jag gå och mata min lilla. Men nu har jag lagt in lite bilder i alla fall..

Om ni är intresserade så maila [email protected]

Som jag kanske sa tidigare, så kommer de finnas halsdukar till vuxna (icke dräglande).

/isabel

Kommentarer
Postat av: Janet Pavval

Jag slutar aldrig att förundras över dig. Alla idéer bara bubblar ur dig. Du är fantastisk.

Puss till Hanne.

2009-10-01 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0